Söndag = Stallkamp

Oj, jag trodde jag bloggade igår men tydligen inte ! Slänger in ett inlägg lite fort här nudå :)
Idag ska jag & Jessica till Sleipner och vara med i stallkampen, hahaha tävla mot småbarnen, känn er utmanade ! Ska bli kul :)
Hon startar hemifrån på moped hit snart så jag ska gå å göra mig klar, så ska vi fara iväg när hon kommer. 

Har egentligen inte så mycket att tillägga just nu så jag avslutar här. Kan uppdatera er hur det gick sen om ni vill !
Ha en fin dag allesammans :)

Comments
Posted by: ssiren.blogg.se

shit vad längesen man skrev ett svar på kommentar såhär, använder bara det där "svara" annars xd men svaaar: yes I am ;)

men duu, skicka signerat som inloggad på blogg.se istället för då slipper man svara såhär på kommentar! :)

2013-03-10 @ 19:27:00
URL: http://ssiren.blogg.se/

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0