Dygnar

Risken för försovning är för stor, och försova mig mer i skolan har jag verkligen inte varken tid eller råd med ! Jag vill försöka höja upp betygen så gott det går nu sista tiden nu när vi har provperiod och allt. 
Kl 9 nu idag har jag ett föredrag (herreguud) som jag måste hålla så jag valde att inte sova något alls inatt och det har lyckats bra än så länge :)
Jag kom hem vid 12 typ, duschade och kollade på 112 - på liv och död ett avsnitt, ponnyakuten senaste avsnittet (hade inte kollat på det än) och resten av natten har jag kollat på Hawaii five-0, så jäkla bra serieeee ! Justde, jag har suttit och kollat på hur många klipp som helst på såna som filmat med gopro när dom ridit fälttävlan, shit vad jag längtar tills i sommar då jag ska till Bastis ! ♥
Imorgon kommer jag sova såfort jag har tid över, ska plugga på historiaprov imorgon som verkligen inte kommer gå då jag antagligen kommer somna..
Enda nackdelen med att dygna är att jag sitter under täcket, med en överhettad dator i famnen = helt sjukt varmt ! Sitter just nu och lyssnar på fågelkvitter, har fönstret öppet, för er som inte ser så kan jag säga att det är en helt underbar morgon. Himlen är i jättemånga färger i alla nyanser, superfint ! Och det har varit ljust sen 4, längtar till sommaren då det är mörkt (riktigt mörkt) typ en halvtimme per natt. 
 
Mamma och Pappa kliver upp om 1,5 timme så får jag sällskap, börjar 9 så det är ett tag till jag ska göra något.
Puss på er, ni kan få en bild på en fin himmel (mobilbild <'3) ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0