Hoppträning - Indianen

Tänkte hoppa in och säga att filmen från hopptävlingen är påväg upp här snart ! Den laddas i wmm just nu så jag ska lägga till musik och slå ihop filmerna lite snyggt så lägger jag upp den på videofy.
Tisdag idag, slutade halv 2 så jag for hem och kollade film, chillade gärnet till 6 då jag for till stan och käkade middag med Carro & Jessica. Vidare till stallet och hoppade en lektion på Indianen ! Vi hoppade titthinder, vi byggde en fin bana med bla. mur, en bänk, vattenmatta, plank, koner och lite annat kul, alla hästar hoppade fint så jag antar att jag byggde en fin bana :3
Jag tror Indianen har träningsverk eller något i sin bakdel, han var ganska seg och han ville inte riktigt att någon skulle peta på hans ben, jag pratade med ridläraren men det var bara att hoppa upp och rida ändå. Han var seg och ville inte riktigt gå fram, jag tror bara det är träningsverk som går över :)
 
Filmen håller på laddas nu, så antagligen kommer den upp ikväll !

Comments
Posted by: Jörgen W

Fin-fina Indianen. min favvo-hoppehäst

2013-05-15 @ 09:16:15
URL: http://wikstrands.bloggo.nu

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0