Ingen design än !

Min dag har bestått av skola till 3, kommit hem, redigerat bilder, kollat säsongsavslutningen av Hawaii five-0, redigerat ännu lite mer bilder och ridit lektion så jag har inte haft någon tid över till att fixa på min design över huvudtaget !
Just nu har jag redigerat ännu lite mer bilder och jag tror inte jag behöver redigera fler om det inte kommer in fler beställningar, har nämligen redigerat 85 bilder som jag sedan skickat iväg ! Har även pratat i telefon ett tag och nu ska jag duscha för att sedan prata i telefon lite till, haha xD

Ridlektionen gick bra, hoppade omhoppningssvängar och min pållehäst var galet taggad !

Orkar inte skriva mer nu så ni kan få en av alla 85 bilder jag redigerat !

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0