Lördag

Den bästa dagen i veckan, lördag ! Det är den dagen som är tillåten till att inte göra någonting på, och jag älskar att inte göra någonting ibland. 
Igår var jag på trav då, efter det for jag till Ina en sväng och sen hem och redigera bilder (Bilderna finns här). Vart bra bilder faktiskt, bara det att facebook förstör kvalitén men det är inget man kan göra något åt !
Ikväll ska jag fara ut hade jag tänkt, skulle varit på folkrace idag men övervägde det och fortsatte sova. Ska messa någon och fråga om den personen vill hitta på något nu tänkte jag, shit, jag måste köra ut till Sleipner typ nu kom jag på.. härligt..
Slänger upp någon här iaf så blir det bättre kvalité ! :)

©Malin Mattsson / Canon Eos 60D / Telezoom Canon EF 70-300mm 4-5.6 IS USM

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0