Proppen 12 maj !

För er som inte sett det så har proppen kommit ut för hopptävlingen den 12.5 ! :)
Jag har bestämt mig för vilka klasser jag ska starta, och ska anmäla mig på tisdag. Jag & Indianen kommer hoppa 80 & 105cm, tänkte starta 95 & 105 först, men jag tänkte starta en mindre klass så kan jag satsa mer på placering än att komma rätt på hindren och komma över, jag vet att han hoppar 80cm hur man än kommer på typ, haha nja inte riktigt kanske ! Sen är det flygande start vilket jag verkligen äääälskar !! :D

Klasser:

1) 60 cm clear round              öppen för alla

2) 80 cm 367.1                         öppen för alla

3) 95 cm 367.1                         öppen för alla

4) 105 cm 367.1                      öppen för alla

Bed. 367.1 = två faser, flygande start.


Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0