Tävling 12.5

Hopptävlingen gick jättebra ! :D 
80cm, hästen var helt jäkla sjuukt stark, aldrig ridit så stark Indian som jag gjorde idag.. Men vi kom runt felfritt och kom på en tredje plats så jag är supernöjd !
105cm, han var lugnare och gjorde sitt bästa ! Jag pushade på honom aldeles för mycket på första hindret så vi plockade det, rev sjunde och det felet får han ta på sig helt själv. Vart tyvärr utesluten för att jag red fel, men sånt är livet.. Jag fick hjärnsläpp och visste inte om man vägrar på andra hindret i en kombination, jag vart helt galet förvirrad och tänkte "ska jag hoppa båda hinder, eller bara det jag stannade på?!" jag tog det andra alternativet och det var tyvärr fel.. FU. 
Men vi fortsätter, man måste göra misstag för att lära sig av dom :)
Film från båda klasser kommer, sålänge får ni två bilder från framhoppningen ! ↓
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0