Valborg

Min valborg bestod av:
Jag käkade middag på hese med Carro och hennes kille, sen for jag och red, lektionen gick helt galet bra !! Indianen var lugn och snäll, lyssnade jättebra (allt berodde på att han äntligen fått sitt 3-delade bett tillbaka, han går helt galet bra på det!!) vi hoppade lite linjer, böjda & raka. Det vart ett stopp, och det berodde helt på mig så jag klandrar inte honom för det ! En av dom bästa lektioner tror jag bestämt :) 
Sen for jag hem, kollade Hawaii five-0 tills Carro & Micke kom hit och sen for vi ut och åkte lite bil ngn timme, for hem och sov vid 2. 
Inte den typiska valborgen med eldbrasor osovosv, men jag hade det trevligt :3
Från förra året ! ↓

Comments
Posted by: stella

andra bilden var sjukt cool! :)

Svar: Tack ! :D
Malin Mattsson

2013-05-02 @ 16:27:43
URL: http://ssiren.blogg.se/

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0