Bloggen läggs ner tillfälligt !

Ni märker att jag inte bloggat över huvudtaget sen jag flyttade till Ströms ? Eller jo, jag försökte men det höll inte, så jag tänker lägga ner bloggen ett tag och satsa stenhårt på min facebook sida istället ! Den går bara framåt hela tiden och det är jättekul att driva den istället för bloggen.
 
Men som ni vet så finns jag på min facebooksida Malin Mattsson Photography som jag försöker uppdatera med små mellanrum, jag åker ju hem vecka 45, då har jag en fotografering inbokad iallafall, jag har en till inbokad här innan jag åker hem. 
Nästa vecka har vi specialvecka, vilket innebär inga gymasieämnen, bara stall & ridning ! Jag ska ta hand om Sasha hela nästa vecka också och på fredag åker jag hem, så jag kommer vara i stallet mer än vanligt nudå !
 
Puss och kram, vi hörs ! :)
 
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0