Sweet home Mariehamn, dadadaddamdam !

Då jag inte har bloggat på aslänge så tar jag mig friheten till det ! Det är inte så att jag prioriterar att sitta framför datorn då jag hellre är social på kvällarna.
Just nu är jag ledig från skolan och jag spenderar mina lediga dagar på Åland, har vart på polisförhör nu på morgonen och nu sitter jag med på en IT lektion på Lusse, haha har verkligen inget bättre för mig så jag sitter i skolan samtidigt som jag är ledig från min egen, haha logiskt ?
 
Eftersom det är Åland kan man ju också tänka sig att det är regn, och hör och häpna alla nu, det regnar massor.. Ska till klippupp efter dethär eller något och boka klipptid för imorgon så blir det lite nytt & fräscht :)
 
Rosella är Håll i er nu, men den båten är trasig, igen ! Jag fattar helt seriöst inte att dom inte köper en ny båt som är hel och inte fuckar upp sig var och varannan minut.. Gårdagens rutt över pölen gick på typ 2,40 timmar och den brukar gå på typ 2,15 när det inte blåser och den vibrerade mer än vanligt också, jag bara väntade på att den skulle sjunka x}
 
Menmen annars är det skönt att vara hemma :D
 
Ha en bra dag nu allasammans !
Dom har fiskar på Barnakuten i Västerås, haha så fula ! ↓
 
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0