Halloj !

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag har bloggat dåligt, och jag hoppas verkligen på förbättring ! Det händer så jäkligt med grejer här just nu så jag hinner verkligen inte blogga, men jag ska verkligen försöka. Jag vet att det är många som läser detta som är jättenyfikna på vad som händer här på Strömsholm !
 
Idag började jag 8, med svenska 1,5 timme, engelska 1,5 timme, inget speciellt med det egentligen. Halv 1 hade vi en föreläsning, dom presenterade Strömsholm och all personal, och även Jens Fredricson stod och pratade om EM som han red för några veckor sedan, och berättade lite om sin tid där och hur man alltid ska tänka postivit, och minsta lilla negativt man tänker ska genast städas ut ur huvudet ! Det va lite kul :D
Man fick ta tårta, meeen vi orkade inte köa så vi sket i den och for till internatet istället.
Det höll på till klockan 2 ungefär, sen hade vi körteori en timme.
Kvart före 5 hade vi ett kvartssamtal med husmor + gymnasieansvarige Jennifer. Vi satt och diskuterade om trivselreglerna och lite som rörde stallet !
Nu ikväll ska vi ha husmöte, då det är någon eller några små nötter (alla) som har vääääldigt svårt att plocka undan efter sig i köket, jag diskade och fixade där tidigare idag, och det var helt brutalt äckligt !? Så det ska det bli ändring på hade vi tänkt !
 
Jag måste verkligen säga att det inte känns som en skola över huvudtaget, verkligen jätteskönt ! Bara att engelskan, biologin & matten är astråkiga ämen så stormtrivs jag här, hehe förlåt nu alla där hemma, men jag saknar inte hem över huvudtaget ! Självklart saknar jag mina vänner + familj det är ju uppenbart, men jag har mina vänner här + hästar i mängder så jag klagar inte ! :D
 
Självklart saknar jag denna snygging något fruktansvärt och skulle göra fan allt för att ha honom här !  ååååh, bara kolla på dessa bilder, jag smälteeeeeeeer ↓
Han hoppade ut ur kombinationen, därför är min hand där den är !
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0