"Hello, hello, baby, you called? I can't hear a thing"

Har gått runt och sjungt på dendär raden hela dageeeen och den fortstätter spelas i mitt huvud hela tiden så den fick bli rubriken till mitt inlägg, samt att min mobil ligger i typ 6 delar så det passade väl ganska bra in ! :)
 
Vi började 8 imorse och hade 1,5 timme svenska. Jag satt och redigerade lite bilder och försökte koppla in mig på internet i ridhuset som såklart inte gick... ! 
Sedan var det lektion först kl 1 som gällde, dressyrlektion på Gangster Boy ! Jättefin häst men han passade tyvärr inte mig över huvudtaget så det gick inte så bra pga det, men i allmänhet så gick det bra. Vi red nere på tågbanan, vi skrittade och travade på en stoooooor åtta och i mitten på 8an skrittade vi upp för en trappa, skritta ner och sen igång i trav igen, han trampade på jättefint ibland sprang han bara iväg ett par steg innan han koncentrerade sig igen. En jätterolig häst att rida i allmänhet !
 
Hade eftermiddagsstalltjänst i norra med Ronja, gick hyfsat bra lite segt tempo bara ! 
Nu ikväll har jag inte gjort något speciellt, tagit hand om Carro som ligger i rummet lika sjuk som gud själv, stackare :( Får hoppas och be på att jag inte blir magsjuk bara det skulle verkligen inte vara något jag föredrar då jag inte haft magsjuka på typ 9 år ?! 
Lite senare ikväll ska jag följa med Elvira till Hallsta och hämta hennes pojkvän, måste byta byxor först !
 
Ha det bra alla därhemma ! ♥
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0