Skolan i största allmänhet !

Det var jävligt länge sen jag skrev här känner jag nu, och jag har allt annat än mycket att göra just nu så jag passar på att skriver lite :)
 
Som sagt så är det fullt upp här hela tiden och det är nu på senare dagar det har varit lugnare och man faktiskt har hunnit satti sig ner i rummet framför datorn och chillat biffen !
För att ni ska få en närmre inblick vad vi gör här i veckorna skriver jag en kortfattning åt er. Måndag, tisdag & fredag har man morgonstalltjänst varannan vecka, och varannan vecka har man eftermiddagsstalltjänst måndag & tisdag. hagbyten lite hur som helst och lunchfodringar. 
Vi rider måndag eller tisdag, onsdag & fredag, varierat hoppning och dressyr. Vi läser svenska, engelska, biologi & matte 2 dagar i veckan. Annars är det Naturbruk & ridlära som gäller. 
 
Jag har sånt jäkla flyt i skolan nu känner jag, den är så jävla mycket roligare nu än vad den va innan, jag hänger med på matten hur bra som helst och jag fattar seriöst allting, hehe ! Det är helt sjukt skönt att slippa alla problem man hade i grundskolan med alla dessa ämnen, vi har matteprov på torsdag, och dagens mattelektion gick ut på att lära Elvira matten så även hon kan skriva provet på torsdag !
Jag klagar verkligen inte, jag bor ihop med helt underbara människor och vi har sjukt fint väder varje dag men jävligt kallt och jag har en apa tunn jacka här, det kommer en tjockare jacka imorgon ♥
 
Min mobil gav upp idag, så jag har ingen mobil för tillfället och jag har seriöst damp på att inte ha något att pilla på, har en armbandsklocka på armen just nu för att hålla koll på klockan men jag känner att min mobil är till så stor hjälp här på skolan (mejlen, schemat, facebook (vi har en sida för klassen där), miniräknare på matten osv) Det kommer en ny mobil imorgon samtidigt som min kamera kommer !! 
 
Har även en rätt stor grej på kommande, om det blir av vet jag inte än, men det ligger på rull i huvudet så vi får se ! :)
 
Det finns ege massor att säga men det får räcka såhär ! :)
Våra mornar nu såhär i slutet på september ↓
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0