Ta upp bloggen igen!

Jag tänkte ta upp bloggen igen nu, får se hur länge det håller! Men det är alltid kul att ha något att göra om dagarna, så att starta upp bloggen kan nog vara något jag kan sysselsätta mig med! 
Får se lite hur jag gör med designen, jag gillar färgerna på den osv, men samtidigt börjar den bli extremt gammal så ett byte börjar bli dags, framtiden visar.
 
Läget just nudå? Jotack bara bra! Skolan går bara bra, hänger med på alla lektioner nu och känner att jag har bra koll över läget nästan överallt!
Skrev en krönika i skolan idag, gissa ämnet! Jo, jag använde mitt inlägg jag skrev förut (Hittas under här ↓). Fick så sjukt mycket positiv feedback på det så jag kände att jag redan hade en bra färdig krönika, då kunde jag lika gärna använda den!
 
Just nu är det väldigt mycket arbeten i skolan, extremt med uppgifter som ska lämnas in, och eh ah, jag glömmer bort typ alla uppgifter typ hela tiden så dom kanske blir någon dag sen osvosv, hehe!
Matten ska jag göra en prövning på då jag inte klarade kursen förra året, missade med ett havlt poäng i nationella matteprovet i slutet på ettan.. Helt värdelöst! Dock ska min underbara pojke hjälpa mig klara det denhär gången, så jag tror det blir godkänt betyg denhär gången!
 
Utöver skolan då, jo, jag gör inte ett smack! Dom dagar Jocke inte är hos mig sitter jag i mitt rum, pillar mig i naveln och väntar på att mina vänner kommer hem från stallet eller så sitter jag och väntar på att få gå å lägga mig, kul liv jag har! Jappjapp! Blir eventuellt ändring efter jul, om man säger som så, det finns en box som väntar på mig så vi får se vad som händer!
 
Vi får väl se hur länge bloggen hålls igång denhär gången!
Vi hörs!
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0