Bloggsugen som fan !

Blogg, varför inte börja blogga igen ? Det va ett jäkla bra tag sen jag bloggade här och jag gick hela dagen igår och idag och haft sån sug efter att få blogga så jag kände att, nej, om det inte skulle vara dags att börja igen.. ? :D
 
Ah jo, jag skapade ju Familjen Skert's blogg, men den står ju mer still än vad denhär bloggen gör så jag kände att jag byter header och färger här och sen när jag orkar så byter jag design på den helt ! Sen när det nu kommer bli av det vet jag inte.. Vi får la se helt enkelt !

Vi får se hur länge detta kommer hålla i sig, sommaren vet ju alla att jag verkligen inte hålla igång, det har ni som följt mig genom åren att det inte fungerat..
 
Jag tänkte smyga igång lite här iallafall, vi hörs ! :)
 
Bild från när jag va och fotade Evelyn & Bella på koängen och fick själv hoppa upp och hoppa Bobby två-tre gånger i slutet, måste bara tillägga att jag är kär i bilden (och hästen, hihi!)
 
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0